איך הוילונות בבית משפיעים על מצב הרוח של הדיירים?

וילונות לבית

וילונות יכולים לשנות את האופן בו אנחנו מרגישים בין כותלי הבית שלנו מהקצה אל הקצה. לא תמיד אנחנו מודעים לכך, אבל במידה רבה מדובר על פריט שיכול לעשות את השינוי לו כולנו מיחלים. הסיבה המרכזית לכך היא כמובן המשמעות של תאורה בעולם העיצוב.

לוילונות בהקשר הזה יש אפקט מכריע. הוילון, רמת הקרינה אותה הוא מסנן, האופן בו הוא עוטף את החלון, כל אלו יכולים להיות בעלי השפעה רבה כאשר אנחנו מדברים על המקום של וילון בעיצוב הבית.

איך זה משפיע על מצב רוחם של המתגוררים בבית? משום שאנחנו יודעים עד כמה עיצוב משמעותי לאופן בו אנחנו מרגישים. כאשר אנו מתגוררים בבית מעוצב, נעים למגורים, אנחנו מרגישים יותר טוב. לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא אזכורים בתרבויות רבות לעיצוב הבית בקשר של איזון הנשמה והגוף.

לכן, על מנת שגם אתם תלמדו איך ניתן לנצל את הוילון לעיצוב הבית שלכם באופן בו אתם חולמים עליו, הכנו עבורכם את המאמר הבא.

אז איך יודעים לבחור נכון

העידן שלנו הוא עידן של שפע. אתם יכולים למצוא בקלות, בלי יותר מדי מאמץ, שלל וילונות לבית מצבעים וסוגים שונים. אבל, כמו שכולנו יודעים, הבחירה הקשה תמיד מתרחשת בעולם בו יש לפנינו יותר מדי הצע. לכן, השאלה שנשאלת כמובן היא איך לבחור נכון וילונות לבית.

השלב הראשון בעיננו, כאשר אנו נשאלים על בחירה של וילונות בבית, הוא לראות את החלל בו אתם מתעדתים להניח את הוילונות ולהתייחס אליו מכמה היבטים.

ראשית, היכן החלונות שלכם ממוקמים:  האם מדובר על חדר עם חלונות גדולים?  מדובר על חלל עם חלונות קטנים? כמה אור נכנס ובאיזה שעות? כל אלו ישפיעו במובנים רבים על רמת האטימות של הבד ומכאן גם על הבחירה שלכם.

שנית, מה הצבעים והסגנון השולטים בבית?  לא תמיד אנחנו מודעים לכך. אבל כאשר אנחנו בוחרים וילונות לבית אנחנו בוחרים פריט שיכול למשוך לא מעט מתשומת הלב שלנו. לכן, חשוב כל כך לבחור בקפידה את אותם וילונות לבית ולהתאים אותם לאווירה הכללית.

לצורך העניין, אם אתם מעצבים באווירה כפרית, לא בטוח שתבחרו דווקא וילונות אטומים וכבדים. זאת לעומת אלו המעדיפים לעצב בית בסגנון המזכיר את תקופת הרנסנס או ימי הביניים. שם דווקא וילונות כבדים נחשבים למתאימים יותר.

כמובן שנתייחס גם לפלטת הצבעים ולהרמוניה המקשרת בין כל הפריטים המופיעים ברחבי הבית. המטרה היא בסופו של יום לייצר הרמוניה ולשאוף לאיחוד בין כל החלקים השונים שמרכיבים ביחד את החלל הגדול.

אנחנו מזמינים אתכם לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות. אצלנו תוכלו גם להתייעץ עם אנשי מקצוע מעולים שיעזרו לכם לכוון את הבחירה שלכם. שש